D.U.K. Dažniausiai užduodami klausimai

Dalinamės dažniausiai užduodamais klausimais apie iešmus, jų graviravimą ir pristatymą ir grąžinimą. 

Kainos nurodytos prie kiekvienos prekės be siuntimo išlaidų. Užsakomų gaminių kainoje jau įskaičiuotas graviravimas. 

Mokėjimas “Montonio” sistemoje – tai apmokėjimas, naudojantis elektroninės bankininkystės paslauga, kai pirkėjas iš pirkinių krepšelio saugiai nukreipiamas į savo pasirinktą banką ir atliekamas apmokėjimas. Rasite savo šalyje labiausiai naudojamus mokėjimo būdus,  visada galės atsiskaityti  įprastu būdu.
Grynaisiais pinigais patogiame banke, Lietuvos Paštas ir PayPost skyriuje, Maxima parduotuvėje, „Perlo” terminaluose. 
Bankiniu pavedimu
mokant, mokėjimo paskirties laukelyje būtina nurodyti užsakymo numerį. 
Daugiau informacijos rasite “Pirkimo taisyklės” puslapyje.  

(atsidaro naujame naršyklės skirtuke)

Mūsų elektroninės parduotuvės pristatymo kaina priklauso nuo Jūsų buvimo vietos ir pasirinkto pristatymo būdo ir gaminių dydžio, bei svorio. Daugiau informacijos galite rasti mūsų “Pristatymo ir grąžinimo” puslapyje. Nuolat ieškome patogiausio ir pigiausio pristatymo būdo. Prekes įdėjus į krepšelį iškart matysite naujausius galimus siuntimo būdus ir jų kainas į Jūsų vietovę.

Jei nesate patenkinti gauta preke ar paslauga, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu per 14 dienų nuo prekės gavimo datos. Mes suteiksime jums visą grąžinimo procedūros informaciją. Už grąžinamų prekių siuntimą apmoka pirkėjas. Daugiau informacijos rasite “Grąžinimas” puslapyje.

Grąžinimas negalioja prekėms gamintoms pagal specialų užsakymą.
Graviruotiems iešmams su individuliu užrašu ar vardiniams iešmų rinkiniams.

Nuolaidos taikomos užsakant didesnį nei 50 vnt. kiekį. Akcijos ar nuolaidų kodai tik specialiais atvejais, pvz. naujo produkto pristatymo metu. Skelbiami tinklapyje, facebook platformoje ar reklamos metu ar suteikiami asmeniškai.

Jūs galite susisiekti su mūsų klientų aptarnavimu per socialinius tinklus, el. paštu info@iesmas.lt arba telefonu +370 677 123 04. Mūsų klientų aptarnavimo darbo laikas yra nuo pirmadienio iki penktadienio, nuo 9:00 iki 20:00 val.

Lietuvoje pristatymo laikas 1-2 darbo dienos. Siuntimas į kitas šalis dažniausiai užtrunka 4-14 dienų. 

Prekes pristatome Europoje. Jei neradote tinkamo pristatymo – susisiekite.

Atsiliepimus gali palikti tik registruoti pirkėjai apie pirktą prekę. Būsite tikri, kad atsiliepimai yra tikrų pirkėjų, juos galite rasti po kiekviena preke. 

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top