Aktuali Taisyklių redakcija 2024-01-15
- PRISTATYMO LAIKAS LIETUVE
Lietuvoje prekės pristatomos per 1–2 darbo dienas. Individuliai užsakytoms prekėms iki pristatymo prisideda ir gamybos terminas. Jas gausite kiek vėliau, per 2-4 darbo dienas nuo užsakymo suderinimo. Nenumatytomis aplinkybėmis ar švenčių laikotarpiu prekių pristatymas gali prailgėti iki 2–5 dienomis. - PRISTATYMO LAIKAS KITOSE ŠALYSE
Siuntos Europos sąjungoje pristatomos per 5-14 dienų. Neradus patogaus pristatymo – susisiekite, siunčiame ir kitomis kurjerių įmonėmis ar perduodame prekes klientų užsakytiems vežėjams. - SKUBIOS SIUNTOS
Dėl skubių užsakymų rekomenduojame susisiekti +37067712304 ar
info@iesmas.lt, kad rastume geriausią ir greičiausią sprendimą. - DRAUGAUJAMA
Mūsų siuntas kasdien veža: Omniva, LPexpress, Venipak, DPD, Siuntos autobusais. - PRISTATYMO KAINA
Kasdien ieškome patogiausio ir geriausio pristatymo būdo, naujų vežėjų, keičiame kainą pagal šiandienines aktualijas. Pristatymo kainos apskaičiuojamos suformavus pirkinių krepšelį, pasirinkus vietovę matomi visi galimi pristatymo būdai su tikslia kaina.Aktualios redakcijos metu Lietuvoje siuntimo kainos:
Paštomatai/atsiėmimo taškai:
Venipak / LPExpress iki 10 kg – 2.50 €
Venipak iki 30 kg – 2.50 €
Omniva iki 30 kg – 3.50 €
DPD iki 20 kg – 3.50 €
LPExpress iki 30 kg – 3.50 €
Autobusų siuntos į autobusų stotį iki 5 kg – 5.50 €
Autobusų siuntos į autobusų stotį iki 20 kg – 12.00 €
Kurjeriai:
Venipak iki 10 kg – 5.50 €
Venipak iki 30 kg – 10.00 €
DPD kurjeris iki 10 kg – 6.00 €
DPD kurjeris iki 31 kg – 12.00 € - BENDRA INFORMACIJA
6.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.
6.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 5-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo, jei nesusitarta kitaip.6.3. Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes kurjeriui ir iškarto informuoti Pardavėją.6.4. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
6.5. Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
6.6. Klientui apmokėjus už Prekes, Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą, siuntos sekimo numerį. Jei buvo užsakomas išankstinis užsakymas, PVM sąskaita faktūra ir siuntos kodas siunčiami po prekių pagaminimo.
6.7. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
6.8. Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.